ARISHAZLLE




ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Misunderstanding!
Thursday 19 September 2013 • 22:04 • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM!

Salam Jumaat..

Hurmmm.. Hari jumaat adalah hari yang membawa rahmat sepatutnya manusia harus jalaninya dengan sabar dan  tenang,
Dengan hati yang tidak mempunyai sedikit pun rasa hasad dan dengki demi merasai syukur dan nikmatNya ..

TAPI !!! bukan aku..! hari ni entah kenapa dengan kawan aku tu.. Dia orang kelantan.. Aku sebenarya tak faham dengan sikap dia.. Kenapa dia nak paska aku?? Orang macam dia tu agak leceh..

Tapi aku biarkan saja.. Malas nak layan kerenah dia yang tak seberapa tu..

Who do you think u are??

excuse?? this's Arisha.. N no wonder my name is Arisha..! i don't need all this ffff...!

I just gonna says thank you bcause let me on your haters lits.. Thank u so much.
Appriciate that..

Nak buad macam mana.. Da orang tak suka.. Kita bukanlah  seorang manusia yang sempurna untuk puaskan hati semua orang. Pasti ada yang berdengki..
Biar la... Let she go..

Aku dengan dunia aku jela.. Aku tak perlukan dia pun untuk sempurnakan dunia aku..

Tapi aku berterima kasih dan bersyukur kepada sesiapa yang tidak mempunyai perasaan dengki kat aku.. Hurmm duduk diam2 pun still orang tak suka.. Nak buad macam mane??

yang cantik di dengki, yang  gemok dicaci, yang lemah dibuli, yang bodoh diejek .. Hatta yang lain tu sempurna sangat ke?? Aku pun tak paham.. Bagi aku kita ni manusia biasa juga dan tak ada hak untuk kutuk dan mempunyai sifat tidak puas hati dengan sesama manusia..

Tak pe.. Dunia berputar.. Tidak semestinya kita sentiasa berada di atas.. What u do, is what u'll get back!

Don't.let people ruined your life.. Retain our dignity to gain respect from people around us..
Thank you ;)

WASSALAMUALAIKUM!

0 Comments:

Post a Comment


OLDER POSTNEWER POST
ME ♥
Thank for coming


Welcome


Hi, assalamualaikum.Thanks for coming to my simple belog. Arisha ain, nothing special and will be spm candidate next year.Amen here :)
Mood : I'm easy going people -.-
Status : Me know me cute :p

Talkboard ♥
Leave your footprint here


My Friends ♥
Sila follow saya di bahagian atas. Thanks cute^^

♥♥♥♥♥
Credits ♥
Thanks To...

Basecode:Izyanyancinnamon Template:SYARIFAH
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Full Edited: ARISHAZLLE

!!